Renault Captur
1.8 e-tech full hybrid 160 esprit alpine - pack privilège / pack light & sound
- Kenteken
- JNT-57-N
- Bouwjaar
- 12-2025
- Km stand
- 10 km
- Brandstof
- Hybride (Benzine)
- Transmissie
- Automaat
- SUV
- Automaat
- 1.341 kg
Specificaties
Eigenschappen
Algemeen
- Prijs
- € 35.950,-
- Prijs (exclusief BTW)
- € 30.128,-
- Belast
- BTW
- Bouwjaar
- 12-2025
- Kenteken
- JNT-57-N
- Merk
- Renault
- Model
- Captur
- Uitvoering
- 1.8 e-tech full hybrid 160 esprit alpine - pack privilège / pack light & sound
- Transmissie
- Automaat
- Brandstof
- Hybride (Benzine)
- Aantal deuren
- 5
- Aantal zitplaatsen
- 5
Geschiedenis
- Nieuw
- Gebruikt
- Datum eerste toelating
- 2025-12-01
- Km stand
- 10 km
Carrosserie
- Carrosserievorm
- SUV
- Kleur
- Grijs
Omschrijving
Hij is sportief en avontuurlijk, maar hij brengt u ook met het grootste gemak door druk verkeer. De aandrijving van deze SUV komt voor rekening van een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Bij de rijke uitrusting horen ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Comfortabel en veilig achteruitrijden gaat gemakkelijker dan ooit met behulp van de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Loopt het verkeer onderweg vast, schakel dan de file assistent in en laat het systeem zorgen voor de juiste afstand bij stilstaan en rijden. De meest gebruikte voertuigfuncties laten zich met behulp van uw stem bedienen. Het navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Ook electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel zijn aan boord.
Elektronische veiligheidsvoorzieningen helpen u onderweg om de situatie op de weg te beoordelen. Deze systemen waarschuwen u als er een riskante situatie ontstaat, en kunnen in bepaalde gevallen ook zelf ingrijpen. Het Lane-keeping systeem zorgt dat u mooi binnen de lijntjes blijft. Ongemerkt buiten de rijstrook komen is er niet meer bij. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd door de forward collision warning. Vermoeidsheidsherkenning neemt tekenen van vermoeidheid waar bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er daardoor ongelukken gebeuren. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
Er is nog meer te vertellen over deze auto, maar dan moet u hem ook zelf ervaren. U bent van harte welkom om hem te bekijken en om een proefrit te maken.
Meer informatie
Algemene informatie
Merk: RenaultModel: Captur
Type: 1.8 E-Tech full hybrid 160 esprit Alpine
Modeljaar: 2025
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 51 kW (69 PK)Vermogen brandstofmotor: 80 kW (109 PK)
Koppel: 172 Nm
Aantal cilinders: 4
Motorinhoud: 1.789 cc
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
GVW: 1.890 kg
Wielbasis: 264 cm
Milieu
Emissieklasse: Euro 6Historie
Aantal eigenaren: 2Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 192 - € 211 per kwartaalProductveiligheid
Fabrikant: AutoKievit Goes Anthony Fokkerstraat 77 4462ES GOES, NL 0113-745720 http://www.autokievit.nl info@autokievit.nlPrestaties
- Energielabel
- A
- Verbruik per 100km
- 4L
Maten en gewicht
- Lengte
- 423
- Breedte
- 180
- Hoogte
- 158
- Ledig gewicht
- 1341
- Laadvermogen
- 549
- Trekgewicht geremd
- 1000
- Trekgewicht ongeremd
- 720
Bereken de maandlasten voor deze auto, privé of zakelijk
Bij AutoZeeland bieden wij persoonlijk en betrouwbaar advies, gebaseerd op jarenlange ervaring. Dankzij onze samenwerking met Bekaro Financieringen, met meer dan 40 jaar expertise in de financieringswereld, kunt u rekenen op ouderwets goede service, gecombineerd met de voordelen van moderne oplossingen. Of u nu particulier of ondernemer bent, Bekaro zorgt voor een financiering die bij u past.